Tråd: Horer i Norge
View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Men det du skriver har jo ingen-føkkings-ting i tråden her å gjøre.
Du starter innlegget ditt med ett sitat fra meg der jeg sier at målet med lover for sex kjøp må være å få jentene unna prostitusjon.
Du svarer med at det er ikke problemet. Du sier altså at problemet ikke er at jenter prostituerer seg og at vi tydeligvis ikke skal jobbe for å få ned antallet prostituerte.

Så følger du opp med en hel masse svada om at norske jenter generelt er horer, før du skriver at du egentlig ikke mener det, men at det er sant.
Hvis du ikke mener det så skjønner jeg ikke hvorfor du skriver det.
Du sier at det generalisering, men allikevel sant?
Du aner jo ikke hva du snakker om og prøver å dekke over ditt syn på saken som åpenbart er at jenter = horer, med mindre de er fra Pakistan.

Det er langt fra sannheten, det har ingenting med diskusjonen om kjøp av sex og det er ekstremt kvinnefiendtlig og støtende for alle som har søstre og mødre.
Vis hele sitatet...

Det er riktig at det ikke har noe med "topicen" å gjøre.
Trodde du skjønte det.

Jeg kommer til å repitere meg selv engang til nå og forhåpentligvis mer tydelig.

I mine øyne så er de fleste, ikke alle, men de fleste ganske så billige i norge.
Dette er da basert på erfaring.
Det trenger nødvendigvis ikke å være noe jeg utnytter, men noe jeg kan oppleve, se og høre gjennom bekjente.

Det med pakistanske jenter, det er min erfaring med dem bare.
Var jo en artikkel for ikke så lengesiden om pakistanske/muslimske jenter som driver med heftig nettdating hvor de møter andre muslimer og har sex.

Så i mitt tilfelle tokk jeg også feil når det gjaldt pakistanske kvinner?
Nei, jeg baserer mine svar på erfaring og ikke hva media skriver.

Skjønner at du føler deg truffet, men det er ditt problem og ikke mitt.
Jeg ytrer min mening. Liker du det ikke så får du snu hodet vekk og ignorere meg.