View Single Post
Som det allerede er sagt utallige ganger: Så lenge du ikke skal drive proffesjonelt med redigering av bilde/video, holder det LENGE med Windows.

For meg virker det litt som om du helst vil ha en Mac sånn at du kan vise den fram til vennene dine, som da uansett kommer til å ødelegge den ved å sikle på tastaturet og skjermen.

Og du sa at det kommer helt ann på hva man skal bruke maskinen til. Det er bare tull. Windows-maskiner og Mac-maskiner er like innvendig, og innen bilde- og film-redigering får man programvare til begge OSer. OSX er bittelitt mer stabilt, men selv bruker jeg Windows, og jeg har aldri hatt et eneste kræsj relatert til Photoshop (som jeg har brukt i godt og vel 2 år). Og skjermen på en iMac er ikke noe bedre enn skjermer du får kjøpt til vanlige Windows-maskiner.

Du burde egentlig bare ta til fornuft og innse at hvis du ikke skal jobbe med bilderedigering og filmredigering, så er det ikke noe vits i å gi bort 10 lapper til et eplefirma i USA.

Og til wret54:

skreddersydd operativsystem? Adobe sine programmer kjører nøyaktig like bra på Windows som på Mac. Og ytelse på et operativsystem? Ytelse? hvis du har en maskin med de specsa det er snakk om her, har det nada å si om man kjører Vista eller OSX.
Sist endret av 7th_account; 23. juni 2009 kl. 15:57.