View Single Post
jeg er et relativt nytt medlem, så jeg beklager hvis jeg burde plasert dette et annet sted.

jeg prøvde nylig metamfetamin, av relativt god kvalitet ble jeg fortalt. Har mye arbeid som må gjøres i løpet av sommeren, og har planer om å få litt hjelp fra amfetamin i denne perioden. Den eneste tingen var at det er at jeg agerte på en ren impuls når jeg tok metamfetamin siden det var en nyanskaffet veninne av meg som skaffet til meg.
Rusen nådde faktisk opp til forventningene mine, men jeg fikk et innslag av etterpåklokskap og innså at med min ikke-eksisterende erfaring med amfetamin så var det ikke lurt å sniffe i meg metamfetamin for å hjelpe meg med arbeidsmengden min som om det skulle være den mer "uskyldige" lillebroren.

Jeg gikk så til innkjøp av 3 gram amfetamin som jeg hadde tenkt skulle vare for en liten periode, i og med at jeg har lest/hørt en del om doseringen og noe av den vitenskapelige bakgrunnen (inkludert det som står på denne tråden,) til amfetamin så trodde jeg at det ihvertfall skulle holde i omtrent en uke ihvertfall med min erfaring, eller mangel på det, med stoffet. Nå etter 1 og en halv dag så har jeg ingen effekt fra det, og under hele den perioden hadde jeg en omtrent ikke eksisterende effekt fra det.

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut av dette, siden kvaliteten ikke er noe spørsmål, så regnet jeg med at det måtte være, ganske så logisk, at jeg tok meta dagen før. Utenom kommentarer om hvor dumt det var å handle på en impuls på den måten, så håper jeg også at det er en generell forståelse for at alle kan ta dumme beslutninger.

Er det lurere å bare droppe hele planen? Om eventuelt noen kan fortelle meg om hvor stor forskjell det er når det gjelder faren av å ta meta og vanlig amfetamin, eller om det er noen måte å fremskynde "pause perioden" for at jeg skal få effekt igjen. selvom jeg innser at såklart gir metamfetamin en mye sterkere rus, men jeg skjønner ikke hvordan 3 lisser med meta kan være sterkere enn 3 gram som det bare har blitt gitt bort 3-4 linere til en venn av meg, for at jeg skulle forsikre meg om at jeg ikke hadde blitt lurt, men han forsikret meg, som diverse andre, at den var god.

Jeg har ganske mye større erfaring med kokain, hvis det er relevant i denne sammenhengen i og med at det er en lignende rus.

forklaringer/løsninger/teorier er hjertelig velkomne, en hvilken som helst tilbakemelding er velkommen, for jeg føler meg lurt, men da jeg har ingen å skylde på utenom meg selv. Korriger gjerne hvis det er noe som jeg har skrevet som ikke er riktig.