View Single Post
Sitat av bobbo Vis innlegg
Dersom det hadde vært meg, så hadde jeg nok sendt en melding tilbake til faren om at du er villig til å møte han offentlig plass for å avklare saken. Skriv også høflig at du ikke kommer for å høre på krangling/kjefting og at du beklager måten du har oppført deg på. Hvis du møter han, forklar kjapt å presist at det hele bygger på en misforståelse og at du forstår at du overdreiv ringingen. Legg deg langflat og be om at denne episoden går i glemmeboken. Ikke kom med beskyldninger tilbake, det hjelper ingen. Du kan gå stille hjem og vite at du oppførte deg voksnere enn han (dersom han ikke beklager truslene).

Du dreit deg ut, og jeg forstår godt at han reagerte. Responsen hans var nok heller barnslig, og jeg er passe lei "voksne" som skal true med anmeldelse hver gang de har litt konflikter. Jeg hadde nok svart med et par advarsler først, men jeg tror nok du kan blitt straffet for det du gjorde. Problemene mellom deg og jenta får du ta etterhvert, pri. 1 bør være å begrave stridsøksa mellom deg og faren.
Vis hele sitatet...
Du har et poeng der, Bobbo. I denne situasjonen hadde jeg nok bedt han om å møte meg et sted hvor det er mange folk, i tilfelle han skulle ty til vold(Vet at alkoholikere ikke alltid er brutale, men det kan alltids skje).

Vis jeg var 100% sikker på at en veninne løy meg rett i fjeset, så hadde jeg sagt i fra. Men hadde ikke sagt det på denne måten: "DU lyver, DU lyver så hard". Selv jeg hadde klikka da. Hadde sagt det litt roligere.

Det var nok reaksjonen som fikk hun til å klikke

Men at du ringte henne så mange ganger var bare idiotisk. 4-5 ganger, svarer henne ikke så lar du henne få litt tid på seg,tenke litt i gjennom og sånt, sånt kan ofte forekomme. Hadde blitt forbanna vis noen hadde ringt meg så mange ganger, og hadde nok gått litt til saks siden du ikke klarte å holde kjeft..

Men men, vi kan gjøre de galeste ting for de folka vi virkelig elsker, eller hva?