View Single Post
Trådstarter
891
Sitat av Kanoner Vis innlegg
Og jeg som trodde at det kun var påtalemyndighetene som kunne ta ut tiltale. Du har oppført deg som en frøloff, men han faren der bruker veldig mange store ord uten å få det helt til. På meg virker det som han prøver å skremme deg.

Jeg er veldig tilhenger av en ydmyk holdning når man har bæsjet på leggen, men her tror jeg at jeg etterhvert at jeg hadde begynt å tenke på å jekke han faren ned. Men det kommer du uansett ingen vei med.

Mitt råd er å møte han, legg deg flat og beklag. Men det visste du fra før av.
Vis hele sitatet...
ja, jeg har oppført meg idiotisk. Men det er sånn jeg bare er hvis jeg mister noen jeg er glad i. Ikke akkuratt lett å kontrollere det.

Men "hevn"tankene slår inn i meg, helt klart. Men kommer nok ingen vei med som du sier.

Jeg har på følelsen at han tror at dattera hans har fortalt en del ting om han til meg, som gjør at jeg skal være redd for han (noe jeg ikke er).. så han bruker vel det for det det er verdt. Fyren er utrolig rik og han tror vel at han har mye makt.

Ang makt så kan jeg fortelle om en liten ting. Ifjor ble han skilt fra kona si (stemora til "venninna" mi) fordi han mente hu var utro mot han. Han fant visst en del beviser som gjorde at det ikke var noen tvil. Han satte passord på routeren i huset slik at ekskona ikke kunne være på nett og muligens prate med elskeren sin. Hun flyttet så ut en stund etter. Han nekta deretter å la "venninna" mi og broren besøke henne, så de måtte besøke henne i skjul. Ganske drøyt spør du meg..
Sist endret av shonny; 16. juni 2009 kl. 19:40.