View Single Post
Jeg er på samme alder som deg, og har nesten like "gode" muligheter til å få ordnet meg med diverse ting man kan ruse seg på. Jeg er all for å leve livet til det fulle og være eventyrlysten, men er du rusa, så får man ikke med seg stort.

En gang jeg var på fest fikk jeg muligheten til å knipse litt x, og korttenkt som jeg var, prøvde jeg og noen venner av meg det. Festen ble 10 ganger så kul, jeg følte JEG ble 10 ganger så kul og vennene mine følte det samme sa de. Det som derimot skjedde etter 1 time var at jeg ble dritdårlig pga dehydrering og kollapset på dansegulvet. De andre hadde det dritkult fordi de drakk masse. Jeg følte meg som dritt dagen etter, og vil si jeg er kurert for dop. Skal ikke komme med noen moralpreken til deg, i og med at du er en liten nysgjerrig tass som meg selv, men fatter ikke at du kan synes det er så digg når man "bader/BÆDER" så jævlig. Det er ikke likt for alle rusmidler selvfølgelig, men mange.

For jeg regner med at du har hatt noen dårlig erfaringer med de greiene her hvis du er så erfaren som du sier. Den skrytinga av viljestyrken din tror jeg bare er søppel når du gang på gang prøver det på nytt.