View Single Post
En kompis hadde kjøpt øl til meg en gang (han er under 18, det er forsåvidt jeg også), så stilte vi oss utfor kjøpesenteret vi hadde kjøpt det på for å få det av han. Plutselig ser vi 2 securitasvakter komme ut en dør cirka 40 meter unna oss, det første jeg tenkte var "Faen, de skal faen ikke få ta ølla jeg har betalt for!" (Jeg tror faktisk de bare hadde en røykepause, og hvis vi ikke hadde løpt tviler jeg på at de hadde kommet etter oss). Så jeg begynte å løpe som faen, vi var 4 stykker men bare 2 av oss løp. Jeg sprang som faen rundt hjørnet (med 6 øl i hver hand), så begynte jeg bare å gå helt rolig blant andre folk. Ser kompisen min løper som faen over veien med en vakt etter seg, og han andre sto med de andre for å passe på at de ikke stakk.

Så ja, løp til du er ute av syne, bland deg med en folkemengde og gå helt rolig. Hvis han faktisk tar deg, brånekt på at du har løpt fra han, si at du skal møte en kompis ellerno. Og HUSK at securitas ikke har lov å ta på deg engang med mindre du har gjort noe som har større strafferamme enn 6 måneder i fengsel.