View Single Post
enig.. du forklarte det godt synes jeg, man tenker selvsagt slik! jeg gjør i alle fall det! jeg bare satt det litt på spissen jeg, for jeg mener da virkelig hun sa tidligere der oppe, at om noen tok fra foreldrene barnet så ville de ikke tenke slik at de skulle slutte med hasj for å få det tilbake..

Da lurte jeg bare litt hvordan hun mente foreldrene ville tenkte liksom... barnet mitt....hasjen min....barnet mitt.. hasjen min... nei faen, jeg tar hasjen, digg det også, kan barnet mitt heller vokse opp med noen andre, jeg kan jo røyke hver kveld! da ville jeg sagt hun var narkoman, på lik linje med en alkoholiker som ofrer sine barn for alkoholen..at foreldre skal ofre sine barn for hasjen er noe av det drøyeste jeg har hørt, men det er kanskje på lik linje vanedannende som alkohol osv, der skjer det jo også så.. har lest litt her inne, å hadde inntrykk av at hasj sluttet man nesten med på dagen om man ville.. det virker jo slik i en del andre tråder, at man blir alkoholiker av alkohol, men livsnyter av hasj og narkoman av heroin. Men når folk er villige til å ofre sine barn for hasj vil jeg nesten kalle det narkomani også..