View Single Post
Sitat av sptz Vis innlegg
Først vil jeg svare med et sitat:
[...]De fleste jeg prater med som tenker på å stemme frp gjør det ikke ut i fra et helhetsbilde. Her er det enkeltsaker og simpel populisme som er nøkkelen. Det er gjerne relativt ubetydelige fanesaker som "alkoholpriser", "tobakkspriser" eller "bensinavgifter" som preger diskusjonen.[..](
Vis hele sitatet...
For min egen del, så vil jeg bare si det at den avgjørelsen som vil få desidert mest å si for min mitt praktiske liv pr idag var å fjerne skjenkeringen i Oslo og de idiotiske åpningstidene. Prisene overlever jeg dog, vi tjener godt.

Det hadde vært utrulig deilig å kunne sitte på pub til langt på natt og drikke når jeg ville, i hvilken som helst del av byen jeg ville. Utvider vi åpningstidene får vi ikke de usannsynlig tilbakestående rushet ut av alle utestedene samtidig heller. FRP er så vidt jeg vet de eneste som har idiotiske ikke-puritanske meninger her.

Desverre kunne jeg ikke tenke meg å stemme FRP nettopp pga manglende helhetspolitikk, vingling og generell tilbakeståendhet.. det hadde vært vondt for næringslivet og Norge som helhet, men jeg er faktisk genuint frista, og det skremmer vannet av meg.