View Single Post
Først av alt, så ser ikke jeg på deg som noen rusmisbruker. For hva er en rus"mis"bruker? Jeg ser bare mennesker, noen av dem fornøyde rusbrukere, og andre igjen med problemer knyttet til rus. Jeg kan ikke se det som noe stort og alvorlig problem å bruke sprøyte. I min verden er det bare en blant flere måter å innta stoffet på.

Jeg tror hele rusmisbruker-båsen omfatter en del mennesker som ikke finner glede og tilfredshet i livet forøvrig, og på den måten blir så fordømt "avhengig" av denne speeden. Saken er bare den at det kan komme en dag da du plutselig ikke har lyst på mer. Livet kan endre seg, ja det kan gjøre store hopp. Jeg bare stoppet amfetaminbruken min og rørte ikke noe på 4-5 år. Jeg fikk andre gleder og kjærlighet i livet mitt. Men så kom troubled times again, og jeg fant ikke glede noe sted. Jeg trydde til amfetaminen igjen. Nå har jeg hatt en periode på snart 5 år med speed, og snart, ja snart så slutter jeg igjen. Det samme skjedde med sigarettrøykingen min. En dag sluttet jeg bare. Ikke noe sug, craving eller noe. Så jeg vet ikke. Det er kanskje jeg som er litt spesiell på dette området. Jeg vet ikke. Men jeg synes i hvert fall at den sprøyta får et ufortjent dårlig rykte. Og noen harde ord: Hvis den er så ille og byr deg imot, kast den til helvete!