View Single Post
Jeg vet om vanlige folk som ingen aner bruker noe, og som 1 gang hvert kvartal tar seg en superfest over noen dager. DE SKYTER DA amfetamin med sprøyte. Sprøyten brukes i den selvsagte hensikt å komme så høyt som mulig. Dette er folk som ruser seg altså sjelden, og de gjør det med sprøyte. SÅ LA DET VÆRE SAGT: Du er ikke rusmisbruker eller narkoman fordi du benytter sprøyte.

Jeg har slutta med injeksjoner i over et halvt år, og gikk da tilbake til å sniffe det. La meg si det slik: å SNIFFE speed (sorry, jeg har fått meg et nytt tastatur og kommer bort i caps locken hele tiden), ER DEN mest ubehageligelige måten å ta stoff på. Det går jo an å droppe det, da. Etter mitt syn så er den beste måten å ta amfetamin på, å injesere det. Da er alt clean og du får ikke i deg alt bøffet, og ikke minst kommer virkningen med en gang. Ja, jeg liker følelsen av stoffet når det kicker inn. MEN jeg er ikke nødt til å skyte. Mange ganger blir det til at jeg sitter og sniffer det sammen med venner som ikke skyter. DET ER liksom hei sånn stor greie dette med sprøyte, men for meg er det bare en inntaksmåte som alle de andre, og i mine øyne den beste. SKJØNNER heller ikke hvorfor mange tror at man ender opp som narkoman/rusmisbruker dersom man skullle velge å skyte speeden. DET ER vel ikke inntaksmåten som forteller hva du er, det er vel bruken/hyppigheten/hvorfor du tar stoffet osv. som avgjør hvilken bås du skal settes i.