View Single Post
Jeg har lest innlegget ditt, og alle svarene du har fått og hva du har skrevet tilbake.. Det jeg leser virker provoserende på mange måter. Både de tingene du skriver og de tingene de andre har skrevet.

Vel jeg vet at det går ann og "leke med ilden uten og brenne seg" jeg gjorde det samme da jeg var på din alder.. Jeg ble aldri avhengig av noe, men jeg har prøvd stort sett allt som finnes av rusmiddler.

Historien din treffer meg fordi jeg var i akkuratt den samme situasjonen for noen år siden, jeg hadde en dame, hun var avhengig av Amf, og jeg var med å lekte med stoffet ganske ofte.. Jeg hadde ikke vært sammen med henne så lenge før jeg opptaget at hun hadde store problemer. Men jeg ønsket ikke si ifra til henne, så jeg gjorde som deg og dumpet henne. Jeg var selvfølgelig glad i henne, og hun er den chilleste jenta jeg noen gang har hatt med å gjøre, men som med deg så skremte rusproblemene hennes meg. Men jeg forstod jo ikke da at det at jeg var med å lekte med Amfen sansynligvis førte til at jeg dro henne 3 hakk lenger ned i avgrunnen før jeg kvittet meg med henne.

Vel jeg kom meg på beina igjenn og fortsatte utdanningen min, fortsatte og være venn med henne en stund, men hun fallt bare lengere og lengere ned og jeg mistet kontaktet med henne. jeg så henne for ca 9 månder siden, før det hadde jeg ikke sett henne på et par år. Hun satt på broa mellom bussterminalen og togstasjonen i oslo og tagg penger. Hun hadde blitt heroin missbruker. og det var da tanken slo meg, jeg var faktisk med på å dra henne dit, jeg dyttet henne utenfor og gikk uten å hjelpe henne opp igjen.

Jeg skal ikke komme med noen moralpreknen om at det at du dumpet henne var galt, for det kan jo være mange grunner til at du gjorde det, men om du virkelig hadde brydd deg om henne så hadde du sakkt ifra og prøvd å dra henne opp igjen. Og hvis hun virkelig er avhengig så kommer du til å bli grepet av en helt forferdelig følse når du ser henne sitte ett eller annet sted, helt ødelaggt, og du kommer til å tenke føle ett stikk når du tenker tilbake på hvem hun virkelig var..

Jeg tror du greier deg fint selv om du leker med rusmiddler akuratt nå..
Gutter som meg og deg klarer ofte det, men vi må også se vennene våre gå til grunne , for ikke alle klarer å bare leke!!
Sist endret av queenstyle; 19. mai 2009 kl. 17:54.