View Single Post
Trådstarter
29
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Det som kommer til å felle dette partiet er et politisk program som kolliderer med hvilke meningssammensetninger folk vanligvis har. Det er greit nok at du ønsker et parti med liberal ruspolitikk og ingen selvbestemt abort, problemet for deg er at den gruppen som ønsker liberal ruspolitikk har en tendens til å ville ha selvbestemt abort, og vice versa.
Vis hele sitatet...
Så er jeg ikke et populistisk parti som må ha makten i Norge, jeg vil representere det stemmerne mine stemmer på meg for. Det er mitt problem

Sitat av Semjuel Vis innlegg
Sannsynligvis fordi vi lever i 2009.
Vis hele sitatet...
Det at en god del av vest europa og Norge er sånn som den er idag betyr ikke at den kan forandres.
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Tja, hvorfor ikke la folk ha fri vilje?
Da slipper du overbefolkning i tillegg.

Forresten, hva er "NMP" sitt syn på abort om fosteret ikke er normalt, tenker da på downssyndrom, vannhode, cereberal parese osv.
Vis hele sitatet...
Ja la folk ha fri vilje i mord, voldtekt. Det at det skader en annen statborger gjør ingenting. Det er jo deres fri vilje! Veldig god argumentasjon
Hva om fosteret ikke er normalt? Det at noen er født med sykdom betyr ikke automatisk at de ikke får leve. De er fremtidige statsborgere de også