View Single Post
Trådstarter
29
Sitat av Kanoner Vis innlegg
Trykk på knappen til høyre for siteringsknappen (den med et plusstall på) ved de innleggene du vil sitere og trykk "Nytt svar" i bunnen av tråden.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for hjelpen

Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Hvis han er lærer, så anbefaler jeg at du tar en del privattimer hos han.
Det gjelder en del fag, men særlig norsk rettskrivning.
Jeg ville aldri stemt på en som skal representere et parti, som ikke kan skrive DET NORSKE SPRÅK en gang!
Vis hele sitatet...
Føler en god del nasjonalisme der

Sitat av Kanoner Vis innlegg
Her tror jeg faktisk det er bred tverrpolitisk enighet om at forslagene hans er svada (mildt sagt).



Enig med særskrivingsfeilen, men han burde heller satse på noe med «fascistisk» i navnet. Uten at jeg finner noe passende navn.
Vis hele sitatet...
1. Hvis jeg ønsket at mitt parti skulle være det eneste legale partiet ville jeg ha gjort det
2. Hvis jeg ønsket at personer med andre meninger burde bli jaktet på, fenglset og torturert ville jeg ha gjort det
3. Hvis jeg ønsket at staten sammen med en diktator på toppen skulle ha all makt ville jeg ha gjort det

Sitat av snegler Vis innlegg
1. Det er totalitært å ville kneble meningsmotstandere
2. Du dyrker flagget og andre symboler
3. Hva om de er antipatriotiske?
4. Neivel
5. Er ikke Norges statsborgere mennesker? Eller er de kanskje overmennesker?

Som sagt, programmet oser av fascistisk tankegods, men jeg har ikke sagt at det er fascistisk. Du oppfører deg som en 14. årig, dermed behandler jeg deg som en.
Vis hele sitatet...
1. Jeg har svart på det tidligere
2. Jeg personlig dyrker bare gud, men respekterer det norske flagget. Jeg ser ikke på det norske flagget som noen helligdom men, som et symbol for mange nordmenn her i landet. Trakasserer du det norske flagget trakasserer du norske statsborgere og hvis du har forstått så langt er statsborgerne av viktigste interesse
3. Vel de vil ikke bli sett på som noe positivt og vil havne på rullebladet
4. Norge har ansvar for norges statsborgere, og ikke for andre mennesker i verden. Eller mener du at Norge er en internasjonal organisasjon eller noe?

Jeg sier klart ifra at det ikke er fascistisk! Hvor mange ganger må jeg si det?