View Single Post
I <3 DMT
Trådstarter
Til solbrille - Hva jeg har skrevet, står jeg 100% for.
Men derimot mener jeg oppfatningen din er feil. Først og fremst, er hun kanskje en av de eneste som driver med hard narkotika av de folka jeg var med (Skriver var, for dumpa henne idag, og kommer nok ikke til å ha mer kontakt med henne mer. Var sammen med hu i 3 uker. )
Egentlig føler jeg ikke for å forsvare meg, men alikevel føler jeg at jeg må i og med du feiltolka en del av hva jeg har skrevet.

Da jeg skrev jeg har potensiale for å bli narkoman, skrev jeg også under er de som røyker hasj også det da? I og med jeg mener at alle da er potensiale narkomane, det kommer nok bare ann på hvilke valg man tar, og hvem du henger rundt. Eller, - Okey, da er alle som driver med stoff potensiale narkomaner i og med det er en sjans for at de blir avhengig og starter med sterkere saker.

Jeg tar det egentlig ikke ille, Ettersom jeg ikke helt føler deg på hva du skriver.
Du har rett i at jeg understreker det ofte i posten min, men av den grunn at - Ikke alle som setter nåler ender opp som junkies, som det alltid kommer fram til i andre poster.

"Du sier at du har nærmest fått føle på kroppen de negative sidene med narkotika. Hvorfor i helvete eksponere seg selv for farene da? Den "eksprimenteringen" du beskriver i flere av dine innlegg vil jeg, og høyst sannsynlig flere enn meg, kalle hodeløs. Mennesker flest vil som regel alltid hige etter å bryte barrierer og tøyle sine grenser. Det kan vel kanskje sies at det er en del av det som driver oss menesker, men det får da være grenser."

Vel, Grensene mine er kanskje høyere enn andre's.
Når jeg skater, og dropper fra den største rampen, vet jeg det er stor sjans for falle å tryne veldig hardt, Har faktisk brukket bein p.g.a skating opptil 20 ganger, men alikevel fortsetter jeg å skate og prøver nye triks som kanskje er vanskeligere. Da jeg har klart det, går jeg videre til neste. Blri kanskje dårlig sammenlingning ettersom du fortsetter å hoppe, men ja. om jeg velger å la vær å gjøre et triks mer, så kan jeg gå god for det.

Sier meg enig i at jeg tok en for rask konklusjon angående om å sette skudd, Hadde jeg gjort litt mer research og snakket mer med dama, og kanskje vært mer tålmodig hadde hun nok gjort det først, og treffi riktig åre,

Nei, Har aldri vært borti odds,
Vel, egentlig ikke, Det er jo sånn at de fleste som setter nåla faktisk går det til helvete til med, men jeg har den oppfattningen av at de er way way langt nedi gjørma fra før, alså hvor de bruker speed til daglig uansett, er avhengig av det fra før osv.

Jepp, skal skrive til deg om 3-4 år å si at alt er perfekt.

Til Janedoe Det gjelder ikke alle. Og jeg vil ikke si dine problemer lindres egentlig, for de jo der uansett, og når rusen avtar er det nok bare enda verre, så å ruse seg vekk fra problemene sine er bare tull.