View Single Post
I <3 DMT
Trådstarter
Til Capidog
Vel, det med statestikken tror jeg har mye å gjøre med om du allerede er i det miljøet, er du rundt folk som driver mye med sprøyer, hard narkotika og bruker det svært ofte er det veldig lett selv og skli ut på den tynne isen. Dette er da ikke tilfelle hos meg.

Vel, Joa du har rett i det du sier mer eller mindre med at jeg er desperat etter rus, men det er sånn at jeg klarer og vurdere også, Om jeg vet med 100% sikkerhet at jeg kommer til å fortsette velger jeg selvfølgelig ikke å gjøre det igjen.
Vel, det at jeg har prøvd sprøyte nå, og fått det kicket gjør at jeg ikke gjør det igjen, Jeg vet at dette er noe jeg ikke trenger, og kan se framtiden om man fortsetter.
Vel, det er ingenting som stopper meg fra å prøve et stoff, med mindre det er stor sannsynlighet for å dø ved å ta det, Jeg pleier som oftest og gjøre meg godt kjent med det jeg gjør - Kanskje litt selvmotsigende ettersom jeg ikke gjorde godt nok reasearch angående åreinfeksjon osv.

Til Ertsaas
Vel, Jeg vet ikke. Det var på lørdagen jeg satte sprøyte, og kjenner ikke det minste suget til å sette skudd igjen, Igjen tviler jeg også på at jeg kommer til å få det - Når jeg velger å ikke ta skudd igjen, skjer det ikke, og selv om jeg eventuelt skulle få et sug etter det, vet jeg at jeg ikke kommer til å gjøre det, ettersom jeg kan se konsekvenser det kan føre til om det fortsetter.
Jeg husker engang jeg røyka crack, det var kanskje den beste følelsen noensinne, neste gang jeg kjøpte meg en grammer kom selvfølgelig suget, men alikevel er det enkelt og greit og bare si til seg selv - Nei!.

Beklager det med vennene dine, det er selvfølgelig alltid trist, men jeg mener også på den andre måten at de fleste av de valgene de tok sto de for selv, Kriminaliteten rundt dette er idiotisk, og jeg mener - Klarer du å bruke et stoff forsvarlig, selv om det er med nåla burde det gå bra, så lenge du ikke tar det ofte, normal dose (Dette kan selvfølgelig bli større og større, men om du la oss f.eks tar skudd en gang hver 6 mnd tror jeg ikke du trenger å justere det oppover) . I tilleg tror jeg også det skyldes miljøet du henger i, Jeg er f.eks ikke med folk som ruser seg hele tiden, og dama dumpa jeg forresten idag, som følge av at jeg kan se at det ikke er bra for meg at hun driver med dop.

Felix_poker - Vel, Uansvarlig var jeg nok i dette tilfellet, og kan si meg enig i det, Det at jeg er en potensiel søpple-junkie er også greit for min del, men ser ikke helt hvorfor du mener her?
Er man da også en potensiel søpple junkie om man røyker hasj? Kan hende jeg misforsto deg, men men, Jeg kan hvertfall i mine øyne se at dette vil gå bra og at jeg hverken havner på gata, eller på sykehuset p.g.a OD.

Solbrille - Kan si meg enig i at jeg er i et farlig terreng, men jeg er veldig vanskelig å påvirke ettersom jeg vet hva jeg vil, og vet hva jeg skal gjøre for å ikke havne på kjøret.

Tagefo - Jeg er overbevisst fra før av, og ja du har helt rett, kanskje jeg bare skal droppe all eksperimenteringen med narkotika, Men hvorfor? Kanskje fordi en dag så vil jeg bli avhengig og da er det forseint. Selvfølgelig er det ikke verdt å risikere livet eller ødelegge livet, men så lenge jeg gjør det uten å virke uforsvarlig tror jeg nok det skal gå fint, hvertfall sånn jeg ser det, Ja. det var uforsvarlig av meg denne gang, men om jeg eventuelt velger å ta sprøyte igjen (Noe som ikke skjer - Eksempel.) Så skal jeg gjøre meg bedre kjent, og vite alt som går ann før jeg gjør det.