View Single Post
Først og fremst vil jeg bare si at jeg sjeldent bruker rusmidler, Ettersom jeg virkelig ikke føler noe behov for det.
Jeg startet først med amfetamin faktisk, også ble det til hasj, xtc, kokain osv.

Jeg har prøvd mye, men har egentlig aldri vært avhengig av noe av det vil jeg si.
Jeg røyka weed hverdag med mine venner som var 4-5 år eldre enn meg (Kan ikke kalle det gode venner egentlig) og det ble liksom til en "sosial" ting vi gjorde.
Etterhvert fikk jeg bare en tanke som sa meg at å være fjern og sløv hele tiden, ikke var meg mer.

Så, jeg stoppet fra den dagen tanken slo meg inn og røyke hasj og weed. (Når jeg sier stoppet, mener jeg ikke at jeg har slutta og røyke for alltid, men jeg gjør det såpass sjeldent at det ikke gjør noe, det pleier gå ca 6-7 mnd mellom hver joint, og røyker kanskje 1gr da.

det samme med alle andre drugs, Jeg gjør det såpass sjeldent at jeg ikke klarer å bli avhengig av noe, Selvfølgelig kan jeg det, men jeg tror mye med avhengighet har med psyke og viljestyrke å gjøre. (Kokain spesielt har jeg bare så lyst på når grammern er tatt, men ettersom det er dyre priser funker det å ikke bli avhengig av det hvertfall.) Hvis jeg først bestemmer meg f.eks for å ta 2 gram fordelt på en helg (med kokain) så blir det sånn, Sier jeg at jeg setter nål bare en gang, så blir det sånn. skal jeg røyke heroin, og har bestemt meg for det, blir det sånn. Selvfølgelig tenker jeg lenge før jeg begir meg ut på nye eventyr, Kanskje ikke godt nok?

Vel, over til sprøyten :


på fredag møtte jeg dama, hun hadde cash, og jeg hadde cash, hun hadde lyst til å ta speed og jeg bryr meg egentlig ikke. Etter å ha tenkt litt over det, sa jeg til henne greit til at hun kunne ta det

(Ettersom hun spør meg om min mening rundt om hun skal ta det eller ikke, hun visste ikke om jeg skulle og hu er sånn at når jeg f.eks tar speed blir hun med uansett, mens derimot når hun tar speed tar ikke altid jeg det),

Jeg hadde by that point ingen planer om å ta speed, ettersom jeg vet at nedturene ofte kan være jævlige.
Vel, vi tok toget mot lillestrøm og møtte X og Y som er gode venner av dama.
fikk speeden fra dem og satte oss på toget, vi begynte å snakke om hvor bra den er og hvor ren osv.

Da vi kom til oslo stakk jeg og hentet sprøyter ved sprøyterommet (Mens hun gikk på burgerking for å få i seg noe mat).
Jeg hadde aldri hentet selv der (Og fordi jeg ikke bruker nåler), for dama pleide selv og hente når hun trengte det. De spurte meg sykt mange spørsmål, Hvor er du fra i oslo? Hvor gammel er du? Hva skyter du? har du kontakt med uteseksjonen? (Mest sannsynlig fordi jeg er ung?) - 18 år.

Vi kom oss hjem etter å ha vært i byen, Hu satt seg ned med engang og fiksa seg sitt skudd (Hun hadde da ikke satt skudd på 9 mnd ). Vel, Jeg var utrolig trøtt egentlig, så bestemte meg for å ta en liner, og sa til henne at dette er siste gang jeg tar amfetamin innenfor dette året, eller liksom bare denne helgen her. Amfen var sykt bra, den kicka med engang. rundt 2 på natta fylte jeg på med en liner til, og den kicka.
kl 10 var all speeden borte, og dama begynte å få nedtur, hun skulle ha mer. Vi hadde null cash osv, men når man er hekta på noe klarer man alltid skaffe penger, Det får hun hvertfall til. Uansett, Jeg ringte en god kompis av meg, og fikk ordna med penger nok til et gram. Vi ringte så Y og X igjen, og dro til dem for hente det.
På toget tilbake igjen kom jeg på tanken, "Jeg har lyst til å prøve nåla". Og dama sa med engang, Vel om du skal prøve nåla, blir dette første gang og siste gang i ditt liv, og jeg så henne inn i øynene og svarte "Ja okey" (Når jeg sier noe blir det sånn) (Altså, bare denne helgen her var sprøyte tillat)

Vi kom hjem, Jeg tok opp sprøytepakken, satte meg ned ved bordet i stua. Tok ut en pumpe, kanyl (Den hetta) og sånn desinfeksjon du renser huden med før du setter skudd. Jeg vet jo hvordan man setter skudd ettersom dama har gjort det foran meg, og p.g.a Min tidligere ex stefar var narkoman. Jeg helte amfen i et glass med lunkent vann, dro opp med sprøyta, og gjorde klar en åre.

Fuck, Jeg bomma! Sa jeg idet jeg trykka inn amfen, Jeg visste faen ikke åssen det skulle kjennes, Dama hadde tilbyd seg å gjøre det, men dum som et brød, ville jeg absolutt gjøre det selv. Huden hovna opp litt, og det svei ganske mye. Vel, etter dette lot jeg dama sette nåla, og det gjorde hun.

Kicket kom med engang, og det var sykt deilig. Nå skjønner jeg hvorfor så mange vil fortsette med nåla, og hvor fantastisk det faktisk er.
Alikevel, så skjønner jeg hvor avhengighetskapende det er, og hvor mye det kan ødelegge enn om ikke du har vilje som en .... I dont know.
Uansett, i løpet av helgen fram til søndag ettermiddag satt jeg skudd 5 ganger, det var godt hver eneste gang.
Men selvfølgelig, Jeg holder hva jeg lover og etter denne helgen skulle jeg aldri gjøre det mer. Og ikke kommer jeg til å gjøre det heller, hverken tenker jeg på å ta nåla igjen, eller pepper på en veldig lang stund.

Mange sier at etter nåla så vender du ikke tilbake til snortinga.
Kan godt stemme det, men for meg gjelder ikke den regelen, jeg foretrekker faktisk å snorte amfetamin.


Fuck, Jeg bomma! Sa jeg idet jeg trykka inn amfen, Jeg visste faen ikke åssen det skulle kjennes, Dama hadde tilbyd seg å gjøre det, men dum som et brød, ville jeg absolutt gjøre det selv. Huden hovna opp litt, og det svei ganske mye. Vel, etter dette lot jeg dama sette nåla, og det gjorde hun.
Vis hele sitatet...
Kan dette være farlig, hvilke symptomer skal jeg se etter når det gjelder infeksjoner osv, gjør det vondt dagen etter?

Btw, Jeg syns dette kan være en liten advarsel til alle der ute som ønsker å teste sprøyta - Uansett hvor mye du har lyst er det ikke verdt det, Jeg kjenner minst 20 personer som setter skudd, og det har de gjort hverdag siden de satte den første, med små pauser noenganger.
Jeg er ikke noe bevis på at du burde gjøre det, siden jeg klarer meg fint nå, uten noen nål eller speed. Men jeg skal love deg, jeg kan nesten forestille meg at denne rusen vinner over deg i 19 av 20 tilfeller, Jeg var den 1'e som ikke ble avhengig, og som aldri kommer til å bli.


Jeg vet ikke om denne tråden betyr noe i det hele tatt, men følte for å få skrevet det ned her, og dele det med dere, I tilleg til spørsmålene mine.

- Kingpill
Sist endret av Saint123; 11. mai 2009 kl. 11:09. Grunn: Advarsel