View Single Post
Da er du mest sannsynlig blitt bøffa!

Because THC production drops off once pollination occurs, the male plants (which produce little THC themselves) are eliminated before they shed pollen to prevent pollination.
Vis hele sitatet...
Kilde

No High then Die?

Isåfall er det en tragisk måte å dø på! Det minste vi kan gjøre er å kondolere. Tragisk å ikke bli stein, når du først skal dø av hasj. Trøsten for personen må være at navnet først og fremst blir husket av alle anti-røykere i hele verden, som det første kjente mennesket som døde av en direkte årsak tilknyttet til cannabis - pollen fra hannplanten ironisk nok. Det minste man kan gjøre er å håpe på at det var en pollinert hunnplante som ble røyka, isåfall endres setningen innledningsvis til Die High, som straks høres mindre tragisk ut for de mest ihuga stonere!

Dette er uansett en "worst case scenario", for jeg regner med at pollenallergikere puster inn pollen i pollensesongen òg - uten at de dør av den grunn. Og med mindre de røyker en Guiness rekordbokstor mekk på et trekk (også kalt en imponerende kongetrekk), så tror jeg at vedkommende slipper fra hendelsen med skrekken i behold, og en særdeles ubehagelig erfaring rikere..

NB!
Må minne på at nff ikke er kvalifisert helsepersonell, inkludert meg, så skulle jeg ta skammelig feil, er det i første omgang bare å beklage - i andre omgang prise meg lykkelig over at jeg ikke har pollenallergi neste gang jeg tar meg en joint! I "worst case scenario" (verste tenkelige tilfelle) så kondolerer jeg seff.