View Single Post
Nå har ikke jeg lest alle postene, men jeg kan gi dere mitt syn på saken, samt litt erfaring.
Jeg har vokst opp med mor, far, stemor og stefar og lesbiske / homofile tanter, onkler og familievenner i alle himmelretninger.

For meg står det ingenting i veien for at et homofilt par skal kunne gifte seg og få barn. Jeg ser faktisk INGEN grunner til at dette ikke skal fungere like bra som ved et heterofilt tilfelle.

Jeg fikk i en alder av 4-5 år vite at den og den og den, ditt og datt, for ikke og glemme trudelutt var homofil / lesbisk. Jeg fikk også forklart hva det var for noe, ettersom jeg var nysgjerrig. Jeg vet ikke med andre barn, men jeg forstod relativt raskt hva det gikk ut på, og hadde heller ingen problemer med det. I en alder av sånn cirkus 10-11 snakket jeg mye med dem i familie / slekt jeg visste var homofile / lesbiske om diverse ting angående seksualitet osv. Med andre ord, jeg fikk ganske tidlig et mye, mye bredere syn på diverse ting enn jevnaldrede. Jeg mener selv at dette har hjulpet meg betraktelig når det kommer til å finne ut av min egen seksualitet. Eller 'lære meg selv å kjenne', om du vil, fordi jeg har hatt både heterofile og homofile ...Informanter, eller hva man skal kalle det. Ja, du forstår hva jeg mener.

Kan også nevne at det aldri har vært noen hemmelighet at jeg har mange homofile / lesbiske familiemedlemmer, og blant alle tingene jeg har blitt mobbet for har dette ALDRI vært en av dem.


Dette var ikke helt direkte knyttet til "Homofile / lesbiske foreldre", men jeg har tilbrakt så masse tid med dem, at det nesten går for det samme. Tiden da homofile / lesbiske ble jaget med høygaffel er for lengst forbi. Det er på tide at folk legger fra seg fordommene og sneversynet.
Sist endret av Lille Nikotin; 6. mai 2009 kl. 02:20.