View Single Post
Sitat av mo3 Vis innlegg
Jeg drikker ikke, røyker ikke eller bruker andre rusmidler for å føle meg bedre. Nei jeg klarer å more meg uten noe hjelpemidler av form for å manipulere kroppen. De som røyker hasj osv, respekterer deres valg, men tenk engang til? trengte du virkelig å ta det første trekket dit? var livet virkelig så kjedelig at du måtte ta andre veier? Bruk heller penger på å reise rundt i verden og opplev den virkelige rusen på div adrenalinfylte events som er å finne rundt om kring på planeten jorda, der vi bor.
Vis hele sitatet...
Folk gjør forskjellige ting, folk har forskjellig syn på ting. Men jeg må bare presisere at livet til en person ikke trenger å være kjedelig fordi om han tar seg en joint. Det blir litt det samme som å si at flertallet av unge nordmenn drikker fordi de har et kjedelig liv, hvilket jeg tviler på er tilfelle. Cannabis kan bli brukt som et nytelsesmiddel for en rolig kveld hjemme, det kan bli brukt for å aide meditasjon, det kan bli brukt av en som lager litt musikk på hobbybasis fordi det fremmer hans/hennes ytelse og evne til å føle musikken. The list goes on.

Nei, vi trengte ikke å ta det første trekket. Trengte du å dra på et adrenalinfylt event? Trengte Ola Nordmann å drikke seg drita med kompiser på byen? Det er snakk om hva vi har lyst til, hva vi interesserer oss for og hva vi har lyst til å gjøre med tiden vi tilbringer her på jorda. Det er mye å finne på og man kan fint kombinere mange av disse tingene for å få et innholdsrikt liv =)