View Single Post
Ok, her er saken:
Jeg og 6 venner var ute å skatet i dag, å jeg må si det var en av de sykeste dagene i mitt liv.

Først ankommer jeg sentrum via buss for å møte kompisene, å det første jeg ser når jeg kommer ut av bussen er en fyr som setter seg et skudd med noe skumle greier, ser godt på klærne og holdningen hans at han var narkis, jeg tenker ikke mer over det og begynner å skate ned mot byen.
Da jeg har møtt kompisene mine og skatet i ca.15 minutter ser vi to gubber utenfor kinoen, begge var merkbart påvirket av enten macca eller noe andre sterke greier.
Vi klarte ikke dy oss, så vi begynte å skate i ei trapp rett ved siden av dem, så d forsvant fort, begge hadde ryggsekker på, den ene var åpen og vi så stashet deres. Vi fortsatte å skate i trappa, men plutselig ser jeg noe hvitt inne i busken, da jeg tok en nærmere kikk ser jeg at det er omtrent 6-7 gram hvitt pulver i en litten åpne/lukke pose. Jeg tenkte som folk flest at det ikke bare var melis, men noe litt morsommere greier, det kom i tankene mine at kansje jeg skulle ta den opp å gå til purken med posen på pur faen, men da kom lausungen i meg fram å jeg overbeviste gjengen om å stikke å la de to fyrene komme tilbake, deale ferdig å gå hjem med litt penger i lommene. Jada, jeg er omtenksom.
Vi skatet ned til senteret, og det første vi ser da vi kommer dit var to purkbiler å ca. 6 snut. Min første tanke var å springe opp til dealerne å advare de så det ikke ble bust, da jeg kom opp igjen var de fortsatt ikke kommet tilbake. Jeg dro ned tilbake til der purken var, og gjengen venta på meg.
Vi fant snart ut hva snuten var ute etter, de sto å krangla med to pakkiser om at de hadde vært i slosskamp å skadet folk skikkelig ille, vi kunne jo ikke bry oss mindre om dem, men jeg var fortsatt urolig for de to stakkarne hundre meter oppe i gata.
Plutselig, ut av ingenting, kommer det ei kjerring ranglende ut av et smug å bare valser bortover gata, man så godt at hun hadde masse stikkmerker oppover hånda etter sprøyter.
Jeg gikk bort til politiet og spurte hvorfor de ikke tok henne med på sykehuset eller noe, de blanda seg ikke i det hele tatt, snuten svarte ''vi har vært borti hun der før, så vi vet om henne.''
Det var alt av svar jeg fikk. Jeg ble irritert å bare gikk. Gjengen fulgte etter.
Etter omtrent to timer hadde vi vært rundt helle sentrum å skata, å vi hadde sett hu kjerringa mange ganger, så ut som hu hadde gått seg bort eller noe.
Ytterlig en time til hadde gått, og vi dro til burger king, og utenfor der sto det en ambulanse, vi gikk inn på sjappa å der lå riktinok hu samme kjerringa jeg hadde snakket med snuten om, på gulvet, på burger king i spasmer og kastet opp. Hun ristet værre enn en dildo.
Han samme snuten jeg hadde pratet med tidligere sto utenfor sjappa å ventet, så jeg gikk bort til han å sa ''hva var det jeg sa? du kunne spart deg en utrykkning bare du hadde hørt på meg!''
Etter jeg sa det ble han bare sint å truet med å ta meg med på stasjonen å ringe foreldrene mine osv.

Jeg bare sier det: Kristiansund har landets dårligste politikammer.

beklager noen skrivefeil, men E'n på tastaturet mitt er vanskelig :3
Sist endret av ikapeek; 22. april 2009 kl. 23:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.