Tråd: Ekteskap
View Single Post
Sitat av Catnip Vis innlegg
Åååh, gifte seg høres så koselig ut. Nå har jeg ikke vært sammen med kjæresten min så lenge, og er nok litt for ung, men jeg drømmer selvfølgelig om å finne noen å dele livet med og vise hele verden at vi elsker hverandre. Det er noe bak den tanken som tiltaler meg^^

Jeg er veldig jentete når det kommer til selve bryllupet. Blir nok ikke på noen år enda, men har sett for meg åssen det skal bli. Og hvis den fremtidige ektemann har noe å si på det, så blir han automatisk nedstemt. Bryllupet skal aller helst være i friluftskapellet på Jomfruland, og det skal være sommer og jeg skal ha en hvit kjole og alle gjestene skal være glade og mamma skal gråte. Og så skal vi ha fest på plenen til en stor, hvit villa. Med champagne. Og... tapas og kake. Åh! Og sånne lanterner i trærne! Yei <3
Vis hele sitatet...
Wow, har bare vært i et bryllup i hele mitt liv og det var AKKURAT sånn! Var veldig ung så husker det ikke så sykt godt, men vi tok båt ut til en øy der det var en svæær villa, masse epletrær utfor og det var som et paradis, har aldri hatt så mye luksus i hele mitt liv (selv om jeg ikke innså det da, fordi jeg var ung).