View Single Post
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
459
Allright, våknet nettop etter en syk fyllekule med nff gjengen. Det var snakk om 30 stykker som kom, fylte opp Peppes Pizza til randen. Folk eide jo ikke manerer, så vi rotet ganske heftig også. Kvelden startet rolig, folk var hypnotisert av Nso sin russiske t-skjorte hvor det visstnok sto "I love cock", og Lunics fremragende karakter omgitt av en mystisk sky. Etterhvert som vi løste verdens problemer,diskuterte Bergens fantastiske geografi og det høye antallet frammøtte Nff`ere gikk stemningen i andre retninger. Nso kom i bråk med servitøren, helt sjuke greier. Dama, som forøvrig fylte 60 år idag, køddet med bestillingen og ga Nso en blanding av tortillachips og froskebein, før hun regelrett fjertet ham i ansiktet når han sa han ikke ville ha rømmedressing, men tacosaus. Hun svarte med å kaste dressingen i ansiktet på han, før han kontret med å stappe chipsene langt nedi halsen hennes.
Temperaturen vokste, og de fleste nff`erne pilte ut av restauranten som rotter. Jeg og Zyprexa satt og lo når Lunicks kom i bråk med den mannlige servitøren, forøvrig en svær boler, og endte opp med å dra kokkken inn i et heidundrende slagsmål akkompagnert til Rihannas fantastiske hit "Disturbia". Endte med at vi stakk før politiet kom.

Vel ute i solskinnet, drar vi til Nso sin crib. Vi snakker ikke bare en simpel studentbolig her nei, her har MTV Cribs vært på besøk og greier. Ikke rart når fyren har ørten soverom, eget serverrom med slaver som kontrollerer Nff for seg, massive høytaleranlegg og 70 tommers tv-skjermer. Fra hans fryserom på 40kvm, dro vi ut en pall med øl og bøttet ned. Vårt lille treff vår nå redusert til omtrent halvparten, men fortsatt nok til å definere det som et freakmøte. Etterhvert som promillenivået stiger ringer Nso sine slibrige kontakter (Ringheim?), og får bestilt et par hundre burgere levert av modeller i undertøy. De legger seg dermed ned i cribbens bobblebad, mens andre inntar sofaen. Flere detaljer herfra skal jeg ikke fortelle

Uansett, Bruce Lee møter opp på døren og inviterer Nso på kjendisparty. Aldersgrense 30++ for gutter og 15 for jenter.
Et høylytt sukk runger i veggene før freaksa innser at festen er slutt. På tide å gå hjem.
Alt er selvfølgelig gjengitt fra egen hukommelse, så det er ikke sikkert at jeg fikk med meg alle detaljene. Vi tok dessverre ingen bilder, da vi følte atmosfæren skulle være forbeholdt de som faktisk tok seg bryet å møte opp. Eller at ingen gadd å ta bilder, vi er jo ikke akkurat modeller . Så det får være til neste gang.

Men fra spøk til revolver, hvor ble det av deg Jonta? Skuffende at treffmeistern ikke møter opp, må innrømme jeg følte meg litt snytt. Det var overraskende hyggelig å møte gutta bak nicket. Selvfølgelig litt skremmende i starten, men etter det flyter praten løst om alt og ingenting. Dette er også mitt første treff, selvom jeg allerede har hengt her på nff en del år. Så dette er noe jeg kan anbefale for de som har tid til overs, og en trang for å møte likesinnede. Sees til neste treff!