View Single Post
Jeg har røyket regelmessig/fast i ett år.
Stort sett hele familien min på morsiden vet om det grunnet at skolen tok kontakt. (lang historie). Jeg har et åpent forhold med en av mine onkler, da han røykte fast under sine økonomistudier i england og leder for en spalte i universitetsavisen som ble kalt "Stoners corner".
Moren min er ganske liberal, og har hatt/har venner og bekjente som røyker. Hun er imot at jeg røyker, men "hysteriet" har gitt seg og jeg tror hun forstår at jeg har et kontrollert og ufarlig rusbruk.

På farsiden er det kun fettere og faren min som vet at jeg røyker.
Jeg fortalte faren min i fjor sommer at jeg røyker, og han tok det greit og vi snakket ut om det. Jeg vet at han røyker og har røykt hasj store deler av livet sitt.
Ellers i familien tror jeg alle synes jeg har et bra liv og har utviklet meg til å bli en bra person.

I vennekretsen min røyker de fleste, ihvertfall en sjelden gang. Jeg har et åpent forhold om det, men siden jeg bor i en liten by, holder jeg hobbyen min for meg selv til nyktre folk da de fleste av de ikke har peiling, og det vil bli mye stress for meg. Alle i klassen vet at jeg har røyket/røyker iblandt. Og de tuller litt med det, men tror ikke de ser på meg som en annen person fordet.

Ang. andre rusmidler har jeg snakket litt med et par av mine kompiser (som røyker), at jeg er veldig interresert i psykadeliske stoffer og har tenkt å prøve det en eller annen gang om ikke alt for lenge.