View Single Post
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
558
Sitat av otimate Vis innlegg
Og som enda en bonus på å vise at man har mye penger kan man i tilleg ødelegge miljøet 20%(Random tall) mer enn man kunne gjort med en helt vanlig bil.

A-H: Det kommer vel forsåvidt ann på festen du er på og folka. Om en gutt _hater_ øl og ikke klarer og drikke det, samtidig som han ikke får tak i evt. sprit så er jo ikke det veldig mye å gjøre med?
Vis hele sitatet...
Jeg elsker å ha langt hår, røyke hasj og høre på progrock, men det har allikevel medført sosialt (selv?)mord på skolen jeg går på i år. Det er ikke alltid det er noe å gjøre med sosiale selvmord - om jeg skulle finne på å snuble i en sølepytt, nyse så det spruter snørr utover hele hånda mi eller miste alle kronestykkene mine i det jeg skal betale bussbilletten er det ikke mye å gjøre med, men det kan allikevel sees på som sosiale selvmord.

Edit: Poenget mitt var vel at det ikke alltid er den som utfører det sosiale selvmordet som bestemmer om det er akkurat det. Hvis jeg klarer å overbevise en hel dagligvarebutikk om at det er fett å gå med åpent belte sånn at spennen henger nedover låret er det ikke sosialt selvmord lenger, men hvis resten av festen mener at det er HOMO AZZ og PINGLEFITTE LOL å drikke cider i stedet for øl, så kan det nok sees på som sosialt selvmord.
Sist endret av Mr. Meow; 2. april 2009 kl. 22:22.