View Single Post
Det morsomme er at det første som ble innført etter de fikk mobilsendere ombord i fly, var at det ble forbudt og ringe! Nettopp fordi fly er per idag den eneste offentlige mobilsnakkfrie(ord?) plass. Så bare sms siden det ikke plager andre. Nå skal det sies at det ikke er en direkto LOV mot det. Men flyselskapet oppfordrer sterkt at du ikke snakker i telefonen. Nødstilfeller vil fortsatt gå helt fint(noen i familien har dødd osv.)

Sitat av minigolf
Jeg vet ikke helt hva dette beviser, for å være ærlig. For jeg vil jo anta at selv om Drillo går i mot "strømmen" på veldig mange måter, så er han en veldig populær og godt likt person. Kanskje har Drillo begått et "sosial akseptert sosialt selvmord" eller noe i den duren...
Vis hele sitatet...
Han er landslagstrener og på lik linje med alle andre kjendiser blir det feil å ta dem med i diskusjonen. Er jo mange av dem som er med på og sette disse normene. Diskusjonen gjelder vel det daglige liv, daglige situasjoner, daglige gjøremål. Alle som fisker bruker vel støvler uten at det er noe sosialt selvmord, tror kanskje tilogmed noen bretter dem ned. Og jeg tror helt ærlig Drillo ELSKET snakket om støvlene hans. Det ble liksom varemerket til Drillo! ..Gjelder vel forsåvidt brillesnoren også. Men slik som han hopper rundt på sidelinjen trenger han dem vel

Syns også tråden sporet veldig av til "Hva som irriterer meg tråden". Hva som irriterer kanskje som få som en mann eller kvinne er vel neppe sosialt selvmord.