View Single Post
Hva som kan være "sosialt selvmord" kan være så mangt. Men det jeg legger i ordet er ihvertfall at man gjør/er noe veldig spesielt, som ikke blir ansett for å være "normalt" i det hele tatt. Faktisk skal denne handlingen være såpass unormalt at folk frynser på nesen og ser regelrett ned på en person etter denne handlingen er begått. Det er ihvertfall det jeg legger i begrepet "sosialt selvmord". Selv om høy musikk på bussen og brøling i telefon kan være et irritasjonsmoment for de fleste, er jo dette noe som er veldig sosialt aksepert (i og med at 90% av folkene i denne tråden har opplevd dette/er en av disse personene selv) og dermed går det ikke under kategorien "sosialt selvmord". Ihvertfall ikke i min bok.

Men hvis man ser på en person som Egil "Drillo" Olsen, så er han noe for seg selv. Ser man på enkelte deler av denne mannen, så er han i beste fall en meget kontroversiell person. Noen vil nok si at enkelte av de tingene han gjør kvalifiserer til "sosialt selvmord". Hvem hadde vel feks. turd å gå ut offentlig å si NØYAKTIG det man mener om en sak? Denne mannen legger ikke NOE imellom når han først er i gang. Og hvor mange ganger har vi ikke hørt om "Drillos" sjøstøvler? Stygt i utgangspunktet? Riktig. Men det ser enda jævligere ut når man bretter de halvveis ned. Bryr Drillo seg? Ikke et sekund!

Vi har hørt mange ting om denne mannen. Men jeg syntes Jan Åge Fjørtoft sa det best: Drillo er som en Ivo Caprino-figur!

Jeg vet ikke helt hva dette beviser, for å være ærlig. For jeg vil jo anta at selv om Drillo går i mot "strømmen" på veldig mange måter, så er han en veldig populær og godt likt person. Kanskje har Drillo begått et "sosial akseptert sosialt selvmord" eller noe i den duren...