View Single Post
Hei!
Her om dagen tenkte jeg, jeg skulle lage en vannbong, i og med at jeg så forskjellige tråder, og utube filmer av folk som hadde gjort det. Starter dat med å ta en pepsi max flaske, brenne/kutte/penetrere et hull inn i siden på flaska, ca der hvor papiret starter (nedenfra og opp). Stakk en modifisert plast penn in i hølet, teipa rundt så dette var luftett og satt på en "bowl" på enden av pennen.

Her er problemet. Pennen og "bowlen" var altfor nære hverandre, ja jeg brukte en form for stor mutter, man setter på for å vri greier (følte at det ikke var så nøyaktig spesifikt, men med mine tool "skills" så er det mer en forventet.) Så når jeg brenner poten så brenner/smelter pennen også.

Jeg som er så smart merka ikke dette før jeg begynte å få vondt i huet, "vondten" "svevde" rundt i hjernen føltes det som. Stopper da selvfølgelig å røyke, og ser at litt plast/en del pot er brent bort, dette har jeg da inhalert.

Er dette skadelig? skal jeg kanskje bare gå og kjøpe meg en ordentlig bong? (har en shisha kooha)

takker for alle svar! ikke si det dumt å røyke plast, vet det!
men lurer på hvor mye fucker deg ordentlig opp, osv.