View Single Post
Dersom feil person tar hasj kan den personen få psykoser, og det er 10ganger værre en en som blir gæærn på fylla. Da psykosene kan vare leeenge og i tillegg gjøre personen farlig over lengre tid. Dette neppe en fare for de som eksperimenterer men mere for folk som bruker det over lengre tid.

Det skjer heldigvis sjeldent og er nok en fare som en gang i fremtiden vil bli vurdert som et mindre problem en farene ved alkohol. Det er nok mest derfor det er ulovlig pr i dag tror jeg.

Sitat av Hafrsfjord Vis innlegg
jeg tviler på at å ruse seg er det du egentlig vil.
Vis hele sitatet...
Veit ikke hva du legger i det men jeg får inntrykk av at du tror man nærmest slokner i sofaen.
Det gjør man seff på det meste om man tar for mye.

Jeg er svært nysgjerrig og det er derfor jeg finner interesse i psykedeliske stoffer.
Du skjønner det at å sparke fotball er en gøy ting å gjøre, samme er det å høre på musikk med THC i kroppen. Det er å anbefale bare for å skjønne hva som er greia. Noe som minner meg på at... mye av grunnen til at jeg prøvde det var fordi det er noe man kan vokse på mentalt. både etter og i selve trippen. Føler at jeg har lært hvordan man kan se på ting. Det har jeg fått både av å møte og å jobbe med bra folk. Men du kan og få det av psykedeliske stoffer dersom du gjør det riktig.

dersom du skulle prøve det en gang anbefaler jeg at du spiser det. Tryggere en å dra ned all dritten i lungene.