View Single Post
Sitat av kristaver Vis innlegg
Har lest ett par artikler/sett noen intervjuer med noen av de og syns det er underholdende att rev. phelps ikke enda har forstått at han er homo og att han fortsatt prøver og presse homofilien inne mens han bruker energien oppspart fra innesperring sexualitet sin på og lage hjemmesider som godhatesfags.com/godhatessweden.com.

Det som er viktig er at disse folkene aldri kan få noe reell makt, meningene dies er mye værre en de værste
islamske fundamentalister, jeg mener, mange av de liberale er ikke så veldig langt ifra men synes fortsatt westboro tar kaka, hvor er allt om redemption og elsk din nabo osv. fra bibelen egentlig?, rare individer.
Vis hele sitatet...
Hvilke meninger er det du sikter til, som er så mye verre enn islamistiske fundamentalister sine, som forøvrig også har makt og ikke skyr å bruke den på bl.a, dòg ikke begrenset til, å ta livet av sivile vestlige borgere grunnet deres opphav og levesett, steine voldtatte kvinner til døde ved hjelp av stein som skal ha en viss størrelse for ikke å la offeret slippe for billig unna med en rask død grunnet deres "utroskap", samt mødre som stolte sender barna sine ut for å sprenge seg selv og ta med seg så mange som mulig uskyldige?
Det finnes både ekstremister og nøkterne folk i alle religioner, men må si jeg synes det er veldig merkelig at det gang på gang er kristendommen som skal være den "store stygge religionen" når det helt klart utøves minst like ondskapsfulle og brutale handlinger av islamister i mye større omfang enn hva noen religion kan påberope seg å gjøre idag.
Kan for ordens skyld også nevne at jeg har ingen religiøs overbevisning selv, og anser meg selv da naturlig nok som ikke troende.