View Single Post
Jeg har røkt i et halvt år nå, og noen av de jeg røyker med er mine gode venner, så de veit det. Men har også venner, sælig på skolen som ikke veit om det, en grunn er at mora til hun ene er snut og en annen er at mange av vennene mine er trangsynte og sammenligner hasj med heroin. Har selvfølgelig ikke lagt skjul på at jeg er interressert i emnet, men har ikke direkte gått ut med at jeg røyker litt av og til. I familien min er det bare den ene broren min som veit det, han synes det er greit, og kommer nok til å prøve selv om et par år. Faren min var er/var hippie og røkte noe før vi ble født, dengangen bodde de i Holland, men nå er han lege osv (i noreg) så han har slutta. Men pappa veit det ikke, fordi jeg nettopp har flytta på hybel. Vi har snakka om det, og han synes det er greit, om jeg venter til jeg er 17. Alkohol derimot er han utrolig streng med, men det er jeg bare glad for. Tror kanskje han har klart å gjette seg til at jeg røyker men ikke snakker om det når han ser jeg har kontroll, og det er egentlig like greit. Vi har et veldig godt forhold i familien så er ikke noe problem med det, ei heller med fordommer eller noe, men når det kommer til utdanningen min, skole og alder er jeg kanskje litt ung i deres øyne.