View Single Post
Sitat av fiNk Vis innlegg
Jeg syntes at wow har blitt litt for balansert. Det var mer gøy før, når man faktisk kunne eie alt man møtte hvis man hadde svetta litt. Nettopp det at det var forskjell på folk. I dagens wow har jeg følelsen av at alle kan ta alle.. Da ble pvp litt tamt for meg
Vis hele sitatet...
Sitat av desperat Vis innlegg
jeg spiller mage atm og jeg ser ved hver expansion at jeg får fler og fler instant casts... jo da det er jo morro i starten men det var mye mer morro når man faktisk måtte caste spells ( spiller arcane, noe jeg har gjort siden 1.12), og etter hva jeg har sett av tbc filmer så er det noen healere som faktisk kunne vinner over dps classes, men dem hadde det vanskeligere.
jeg er enig med fiNk, jeg har heller ikke noe i mot at spillet er litt ubalansert, i tbc kunne vel rogues 1-2 hitte mager med dorlig gear (som jeg XD) men når man faktisk klarte å vinne over dem! det gir en utrolig god følelse... (ikke at det er annerledes nå, imo er det faktisk vanskeligere men det er ikke poenget...)
Vis hele sitatet...
Men dere skjønner vel at et ubalansert MMO ikke kommer til å fungere? Jeg ser veldig godt tankegangen deres og jeg hadde samme følelsen som deg desperat når jeg vant over noen jeg "ikke burde" vinne over.

I og med at Arena aspektet med WoW har tatt eSporten med storm viser jo bare igjen hvorfor balansen i spillet er viktig. Å jeg må si at Blizzard har gjort en fantastisk jobb med balansen da denne jobben er nærmest umulig.

Apu: Ja, det hadde vært utrolig gøy. spelley driver jo å prøver å få til noe slikt. Får se hvordan det går med serveren hans. Jeg blir sikkert med ved et par anledninger hvis jeg får tid.
Sist endret av Clr; 20. mars 2009 kl. 00:47.