View Single Post
Sky
Sky's Avatar
DonorModerator
FY faen... Her kommer jeg hjem fra en hyggelig pokerkveld og får nesten resten av kvelden min ødelagt. Er det mulig?! Jeg har ikke så veldig mye til overs for kristendom/islam/jødedom da det i min mening beveger seg langt ifra det religion burde være i utgangspunktet (selvom jeg absolutt respekterer at folk har sin tro), så dette ryster meg sterkt og jeg må virkelig beherske meg for å ikke slenge hånda i bordet, hive glasset i veggen og velte stolen idet jeg fyker til månen. Kan ikke fatte at det er mulig å gjøre slikt med sine barn, fair enough at man er sterk i sin tro, men det får da være grenser. Foreldrene burde jo ikke ha foreldrerett engang. Dette er sykt! Jeg får nesten assosiasjoner til korstogene fra år 1100-1300.

Jeg tror vi kan være ganske trygge på at slike bevegelser ikke vil danne seg her i Norge, ikke i en så stor grad ihvertfall. USA er et stort land fylt med de rareste og galeste av de galeste, selvom vi har noen av de her i Norge også vil slikt bli slått hardt ned på, fort.

Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
hjernevasking blir vell litt av det sterkeste ordet å bruke i denne sammenhengen. Dere får da vel respektere at andre praktiserer en religion og velger å betro den.
Vis hele sitatet...
At vi respekterer at folk har en tro er en ting, noe mange av oss gjør, men å respektere at mennesker med en tro gjør dette er jo galskap. Er du sprø? Spør du meg er dette så nære hjernevasking det kommer. Stakkars barn..
Sist endret av Sky; 15. mars 2009 kl. 00:46.