View Single Post
Jeg klarer ikke sette ord på hva jeg tenker rundt dette. Jeg vil rett og slett filleriste disse menneskene! Det er utrolig vanskelig for meg og faktisk begripe at dette er virkelig, og jeg blir rett og slett utrolig frustrert.

Har hørt om filmen før, og valgte å skaffe og se på denne etter tråden ble opprettet. Omtrent halveis i den nå og jeg kjenner jeg faktisk blir litt sprø. Det er helt utrolig at folk lokker barn inn i dette på denne måten, uten å være istand til å velge selv. Dette er noe de strengt tatt blir pålagt av alle sine forbilder og ta del i.

Sunny: Barn er som sagt lettpåvirkede, og ting som religion er noe etthvert individ burde kunne velge selv når og hvis de blir klare for dette. Det er veldig lett for mennesker som ikke er blendet av religion og se at dette er sterkt kritikkverdig og det nærmeste man kommer hjernevasking. "Tro på gud eller kommer du til å brenne i helvete" er nok til å få de fleste barn til å holde seg på matta. Man skal selvfølgelig få tro på det man vil, men metodene som blir brukt i denne filmen er rett og slett for drøye.
Sist endret av Skrekkugle; 14. mars 2009 kl. 23:42.