View Single Post
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av macgyver1958 Vis innlegg
Kanskje litt OT?

På skolen min er de ille. Nå har det gått så langt at de har fjernet høyre museknapp. De har fjernet "Kontrollpanel", "Kjør" og "Mine Dokumenter". De har lagt inn openoffice i stedenfor office pakka. Enda er det windows 2000 på de fleste pc'ene. Men de få pc'en som det er ferdig installert XP på har de satt Windows standard som tema, og når vi ikke kan bruke høyre museknapp så får vi jo heller ikke bytta tilbake til XP som tema. Hva blir det neste dem gjør? Bytte ut Windows med Linux?
Vis hele sitatet...
Open Office er da ikke noe gale det, bruker det selv i stedet for MS Office, det er sikkert bare det at du er vandt til å b ruke MS Office.

Windows 2000 temaet er jo heller ikke gale, bruker det på min Vista laptop, orker ikke alle de fancy effektene i Vista, pcen går også merkbart raskere.

At de har fjernet muligheten til å bruke høyre museknapp høres jo bare merkelig ut, det får være grenser.

Syntes det er rart at de ikke gikk for linux til å begynne med, hadde spart de for MANGE problemer, men tror at det er fordi IT folkene gjerne har manglende kompetanse om linux. Jeg er ihvertfall for for å få linux på skolepcene.