View Single Post
om jeg tenker at jeg skal orde meg noe å røyke på etterpå, så skaffer jeg det, har ikke noe å si om jeg har spenn eller ikke, jeg skaffer det, før eller siden UANSETT! hadde jeg tenkt på å gå å trene like hardt som jeg tenker på weed hadde ikke jeg sett ut som jeg gjør. de omgivelsene du har er de som tilvsvarer tankegangen din. og selvfølgelig dersom du bare tenker dritt så er det ikke så mye som ikke er dritt. men hvis jeg faktisk starter dagen med å se fram til å gå å møte venner og chillen å bare ha det fett. så er dagen min mye bedre enn om jeg bare hadde tenkt på dritt.

det som ødelegger dagen min mest er negative bergensere som ikke tror på noe som ikke er dokumentert. den negative bergenstankegangen, gjør meg provosert, til de grader. deres negative tankegang, påvirker min tankegang, som gjør at jeg ikke har noe til overs for bergensere generelt(men det er mitt problem)
det er viktig at dere bedrevitere fra hele bergensområdet skjønner dette, fordi jeg er møkk lei av å stå å diskutere med fulle bergensere som absolutt tror de vet best. jeg vet ikke hva det er med flertallet fra bergen, men alt det regnværet har visst gjort noe med måten deres å se livet på.

klarer du nå å se forholde mellom tankegang og det jeg skriver? hvis ikke? så ikke håp på å bli noe ivertfall

denne posten var dedikert til RadioSlave

mvh
Sist endret av skeptfisk; 11. mars 2009 kl. 11:47.