View Single Post
at du kan bli steril ved å ha en varm laptop på fanget, har jeg absolutt ingen tro på. At sædcellene som er der fra før av får dårligere kvalitet, kan tenkes. at det kan bli permanent/steril pga varme har jeg absolutt ingen som helst tro på. Da tror jeg heller dere skal være redd for å ta ett varmt bad, sole deg, o.l..
Varme skader ikke evnen til å reprodusere, mer en at sæden som er der fra før, får dårligere kvalitet.
Det som derimot kan være problematisk er tråløst nettverk på PCen, selvom det sender ut mer eller mindre ufarlig stråling.
tror jeg mye heller ville vært redd for å få rundt med mobilen i lommen, det er nokk langt "farligere" en å sitte med PCen på fanget! Sitte med PC på fanget er forøvrig like farlig for jenter.

Sitat av Deezire Vis innlegg
Nei - fordi pungen er en av de kroppsdelene som er svært sensitiv til temperaturforandring og er også derfor den eneste kroppsdelen som styrer varmenivået av seg selv ved å trekke seg inn/ut. Pungen din holder en svært stabil temperatur, selv om området du er i er mye varmere. Problemet når man har en laptop på fanget er at pungen mister evnen til å styre temperaturen fordi den "sitter fast", og blir derfor overopphetet.
Vis hele sitatet...
Det stemmer, men det er nokk fortsatt som antydet tideligere total bullshit at du kan bli seril pga varme.
Spermaen som er der fra før av, ja. Men det blir produsert nytt hele tiden.
Sist endret av Spelly; 10. mars 2009 kl. 11:34.