View Single Post
Fonzy, problemet er bare at de fleste ville vært forhåndsbestemt på å kjøre fort, gitt faan i filosofi leksa og kjørt uforsvarlig..
Vis hele sitatet...
Synes dette var en god ide jeg, tror neppe man får det samme problemet som med en L, at folk vil kjøre forbi. L merket betyr at her er det en sjåfør som kjører veldig forsiktig og regelrett, P merket betyr det stikk motsatte. (ikke alltid forståes)

Kan ikke se problemet med en liten magnet lapp, men kan se for meg alle rånerne, tøffinger og machomannfolk som er altfor flinke til å kjøre bil, så det å bruke 10 sekunder på å feste en liten lapp bakpå bilen er helt unødvendig, for ikke å snakke om at de er altfor kule til å kunne bli sett med noe sånt!

-Skal homofile få en rosa H på bakruta, fordi det er en større fare for at de vil ha deg til å kræsje i dem bakfra?
-Skal blonde jenter ha en rosa B på bakruta fordi det er større sjanse for at de skal kræsje i DEG bakfra fordi de er opptatt av mobiltelefon eller sminke?
-Skal kortvokste få en bitteliten grønn K på bakruta for å signalisere at denne personen KANSKJE ikke kan se over rattet?
Vis hele sitatet...
Kommer det noen med like skarp og seriøs statistikk på disse, så ja. Nå finnes det ikke noen slik statistikk og jeg tviler på at vi vil se noen. Det argumentet der holder bare ikke.