View Single Post
Men slashdot, da. Det er jo akkurat det jeg gjør! Jeg snakker om tilhengere av Wahhabi-tekstene, hvilket er på vei opp meget fort. Islam er ikke en unikt voldelig religion, det er vi jo ALLE klar over! Problemet er de mange hundretusen som støtter den radikale versjonen og som roper på vårt blod i våre enge gater. Som du selv sier: "forskjellen på religionen og majoriteten av tilhengjarane og ekstremistane"

Forskjellen er at flesteparten av de moderate muslimene er truet til taushet av de radikale. Derfor får de radikale automatisk mer makt (according to the universal language of violence).

Jeg snakker jo om ekstremistene. Og mange av ekstremistene LEDER land. Derfor må vi være varsomme med hva vi tillater. Er du ikke enig?

Og linken du refererer til er jo det GAMLE testamenetet. Vi sluttet med vold med hjelp fra loven for over 100 år siden. Jeg synes det blir litt feil å sammenligne to totalt forskjellige tidepoker.

Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Så her er midt forslag, tillat muslimske privatskoler med pålegg om norsk opplæring, gjør om nynorsk til et valg fag, innfør arabisk som sidemål og eller alternativ til fransk/tysk. Hvis ikke, så forby privatskoler av alle slag.
Vis hele sitatet...
Jeg quoter siste setning en gang til:

Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Hvis ikke, så forby privatskoler av alle slag.
Vis hele sitatet...


Ditt forslag er rett og slett: Hvis muslimene ikke får det som de vil, så forby privatskoler av alle slag.

Dette er jo en skremmende tanke i seg selv.
Sist endret av rcW; 6. mars 2009 kl. 01:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.