View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Ongabonga Vis innlegg
Overoppheting, hjertestans, eller hjerneblødning.
Det du dør av er at kroppen har fått nok, eller utslitt om du vil.
Om du kommer deg til akutten er det derimot sansynlig at du kan reddes, om du blir funnet i tide.

Angående om du sovner inn; Hjerneblødning kan få deg til å besvime, det betyr ikke nødvendigvis at du dør.
Blodkar sprenges i hjernen og lager ett trykk som må/burde behandles.

Søk litt rundt på google om hjerteinfarkt og hjerneblødning.
PS: Amfetamin er blodfortynnende og øker blodtrykket. Blodårene blir mindre, og får mer trykk i seg. Stor belastning på åresystemet med andre ord.

Dette er det jeg har googlet meg frem til, og har 1 hånds og andre hånds erfaring med dette.
Vis hele sitatet...
Godt mulig du besvimer, men har selv vært vitne til en hjerneblødning på en bekjent. Og der var det skjelving, spy mangel på kroppskontroll, desillusjonert, frykt og mangt så mye mere. Heldigvis overlevde vedkommende, takket være helikopter og fantastisk medisinsk personel. Ble dog flere 1-2 uker med morfin og blir nok aldri helt frisk, litt redusert.

Så ja, er det en sjangs for hjerneblødning, så ville jeg vært ytterst forsiktig, og er du ute etter og dø. Gjør det på en mindre smertefull måte :P


Anyways, jeg moraliserer ikke. Har selv sniffet pepper flere ganger, bare vær forsiktig med dosering. For hjerneblødning er ikke ett pent syn, og sikkert ikke en opplevelse du bare rister av deg :P

ON TOPIC :

Får du ikke dette rushet folk snakker om? hvorfor skyter du fortsatt da?

Trodde det var derfor folk skjøt, umiddelbarvirkning osv.