View Single Post
Først og fremst Clr, pft hvis du begynte å røyke når du var tretten år skjulte du det vertfall veldig godt.. kan jeg ikke huske (; hoho..

Jeg begynte å røyke i tiende klasse, fordi jeg var nysjerrig (kule meg) og jeg fortsatte siden det ble en vane. Jeg fortsatte å røyke til 2 på vidergående ca. hvor jeg begynte å venne meg over på snus. Mest fordi jeg var så sykt lei av å røyke, lei av å gå ut å fryse, eller rett å slett være den eneste som skulle ut. Men jeg ser ingen ting galt i at folk røyker, å var heller aldri flau og maste om at jeg skulle slutte. Jeg sluttet når jeg sluttet og ferdig med det ;P

Så siden det har jeg kun brukt snus. Men jeg merker at jeg er sinsykt glad for at jeg sluttet å røyke det verste jeg vet er når jeg er på en café elns og med en gang vi er ferdig med å spise så begynner maset om å gå heeelt ut å røyke. Men jeg kjenner ennå jeg savner litt noen ting med røyken, mest festrøyken men jeg synes snus er mye bedre (men seff ikke bra for kroppen) . Men jeg har aldri hatt omgskruf4lyf som nik eller lastet ned en eneste svensk sang om snus ;P