View Single Post
Det er vel relativt tynn hud på siden der vil jeg tro, det pleier å bety at det gjør litt vondere, pluss at det bare er over bein, noe som alltid betyr litt ekstra smerte, men så fordømt ille bør det da ikke være.

Hva mener du med "nussen"? Jeg har en sak akkurat over mellomgulvet, helt øverst (altså tynn hud men ikke bein), den var egentlig ikke spes vond i det hele tatt.

Sitat av Cheroxx Vis innlegg
Navnet ditt i kul skrift har ikke en dyp mening, men foreksempel navnet til en slektning som betydde mye for deg, som gikk bort, i en FIN skrift kan ha hakket dypere mening.
Vis hele sitatet...
Yep... har en venninne som vil ha en liten sak med initialene til broren sin som ble drept i en trafikkulykke for noen år siden. Skal prøve å lage et lite monogram for henne.

Selv har jeg lyst på et par til, men kommer til å ta de sånn "semi-skjult". Dvs at de ihvertfall ikke skal synes hvis jeg har på meg langerma. For min del blir det først og fremst ting jeg syns er pent, rett og slett, men NOE symbolikk er jo også greit, selv om jeg syns det blir litt latterlig med alle idiotene som har så hinsides dype personlige meninger bak alt på Miami Ink (f.ex. typisk koi-begrunnelse: "jeg har hatt det veldig vanskelig, og denne skal hjelpe meg, eller symbolisere at jeg kom meg gjennom det", osv...).

En koifisk er pen, og har veldig fin symbolikk bak seg, det samme for kinesiske drager (riktignok har man jo en hel haug innenfor der å variere med) - pene og generelt bra ting de står for. Minusene med disse er jo at de er ganske vanlige.

Lurer litt på "Qui audet adipiscitur" (who dares wins), et bra motto og noe jeg mener at gjelder generelt i livet, men samtidig er dette mottoet for diverse spesialstyrker (riktignok vanligvis på de respektive landenes språk), og jeg vil ikke oppfattes som noen SAS-wannabee.

Mexicanske sugar sculls er også (dvs - kan være, finnes selvsagt mindre fine også) utrolig stilige, og day of the dead er jo en litt stilig ide i seg selv.

Viktigst av alt er vel egentlig at det blir gjort pent i utgangspunktet. Farge eller ikke er selvsagt alltid en avgjørelse i seg selv - farger er jo pene i utgangspunktet, men "svarthvitt" holder seg vel bedre, de jeg har nå har holdt seg fine i 12 og 10 år. Regner med at det gjelder fremdeles?
Sist endret av atomet; 25. februar 2009 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.