View Single Post
Sitat av St.Vitus Vis innlegg
Synes du det er stas og ha bildet av en mann som har sagt, "I don't need proof to execute a man. I only need proof that it's necessary to execute him!". Og selv har henrett folk (blandt annet enn 12 åring hvis jeg ikke husker feil) som avatar ?

Vi gjør da vitterlig ikke det vanskeligere for muslimske jenter som arbeidstakere. Jeg skriver vi fordi du skriver at det er nordmenn som gjør det. Det er vel heller noen få nordmenn som tar denne avgjørelsen som bryter mot meningen med en uniform. Og heller ikke alle muslimske jenter bruker hijab. Så hvis de føler at de ikke kan jobbe som politi uten plagget sitt bør de kanskje se seg etter en annen jobb.

Og jeg må nesten spørre trådstarter om hva en halvrasistisk mening faktisk er for noe. Siv Jensens retorikk inneholder en del "vi og dem", den ser jeg. Men rasisme ? I mine ører forsvarer hun religionsfrihet og de ikke vil tillate særkrav for noen enkeltgrupper.

Da må jeg spørre meg selv, hvilket land er det vi lever i, når så mange mennesker faktisk støtter dette?

I et land der vi nesten kan si det vi vil og i et land religion burde bli mindre og mindre viktig i mine øyne.

Og Per Kristian Foss burde vel tenke seg litt om før han uttaler seg om hvem som kan bli potensielle folkemordere.
Vis hele sitatet...


Okei, for å svare på det første: Ja, jeg synes det er bedre å støtte en mann som har blitt et symbol på revolusjon, enn et folk som invaderer og stenger inne mennesker som har rett til å bo der dem bor. Uansett; det er en del ting jeg ikke støtter av det Che Guevara gjorde, han drepte mange mennesker og gjorde en del gale ting. Men OT:

Altså, det jeg mener er; hvem bryr seg egentlig om dem har hijab på hodet eller ikke? De blir ikke mindre kvalifisert til jobben som politi for det.

Og Siv Jensen er en rasist. Hun skaper enorm fremmedfrykt og hat mot muslimer, og hun er også veldig god til å vinkle ting hennes vei.
Jeg vil heller spørre hva slags folk som bor i dette landet? Når så mange irriterer seg grønn over at noen få kvinner skal få lov til å kle seg med hijab.

Hvis Siv Jensen vinner valget på grunnlag av fremmedfrykten hun har produsert, så har hu faen meg gjort en god jobb! Men jeg kommer aldri, aldri, til å stemme FrP!