View Single Post
Sitat av Pipa Vis innlegg
Hei, ser at du støtter Israel (profilbildet ditt). Synes du da det er greit at Israel kan invadere Palestina, men du synes ikke det er greit å la noen personer her til lands få litt egenbehandling grunnet religion? Okei, sorry OffTopic men måtte bare spørre..

Jeg kan virkelig ikke skjønne hvorfor nordmenn skal gjøre det så vanskelig for muslimske jenter å få seg jobb. Det er da ikke verdens undergang om 10-20 stykker har på Hijab når dem jobber som politi.
Vis hele sitatet...
Synes du det er stas og ha bildet av en mann som har sagt, "I don't need proof to execute a man. I only need proof that it's necessary to execute him!". Og selv har henrett folk (blandt annet enn 12 åring hvis jeg ikke husker feil) som avatar ?

Vi gjør da vitterlig ikke det vanskeligere for muslimske jenter som arbeidstakere. Jeg skriver vi fordi du skriver at det er nordmenn som gjør det. Det er vel heller noen få nordmenn som tar denne avgjørelsen som bryter mot meningen med en uniform. Og heller ikke alle muslimske jenter bruker hijab. Så hvis de føler at de ikke kan jobbe som politi uten plagget sitt bør de kanskje se seg etter en annen jobb.

Og jeg må nesten spørre trådstarter om hva en halvrasistisk mening faktisk er for noe. Siv Jensens retorikk inneholder en del "vi og dem", den ser jeg. Men rasisme ? I mine ører forsvarer hun religionsfrihet og de ikke vil tillate særkrav for noen enkeltgrupper.

Da må jeg spørre meg selv, hvilket land er det vi lever i, når så mange mennesker faktisk støtter dette?

I et land der vi nesten kan si det vi vil og i et land religion burde bli mindre og mindre viktig i mine øyne.

Og Per Kristian Foss burde vel tenke seg litt om før han uttaler seg om hvem som kan bli potensielle folkemordere.

Disclaimer: Jeg ønsker ikke å bli assosiert med Frp. Er jo voldsomt hyklersk av Siv Jensen og snakke om religionsfrihet og samtidig være for blasfemi-paragrafen.
Sist endret av St.Vitus; 25. februar 2009 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.