View Single Post
Neutral Good
Mith's Avatar
Mith, at du ikke ser enkeltheten og de logiske prinsippene i ting, skal du selvfølgelig få ha. Du har mange gode argumenter, men følte enkelt og greit at jeg mistet all respekt når du faktisk gadd å støtte det å ta ned grisebildet. DET ER EN GRIS! Virkelig, visst det er slik at vi skal rydde vei for disse menneskene som ikke tåler å se en liten gris på et bilde i barneavdelingen på et sykehus engang, så er det jo noe forferdelig galt i samfunnet våres.
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er ikke om jeg støtter det å ta ned bildet av en gris. Spørsmålet er hva i helvetet har det med snik-islamisering av Norge å gjøre?

Selv muslimer er nødt til å bruke sykehus, er det da feil at man unngår å male griser på veggene der man vet at muslimene må være? Er det virkelig så viktig å ha bildet av en gris på veggen? Blir de norske barna behandlet dårligere om de ikke får se griser når de er sammen med barn av andre kulturer? Kan de ikke ha det hjemme, eller i en bok på sykehuset?

Det er uansett snakk om en liten filleting og det handler til syvende og sist om å jenke seg litt og ikke la en gris ødelegge for intrigeringen. Om man må fjerne alle grisene på norske sykehusvegger for at muslimer ikke skal føle seg støtt så ser jeg ikke noe problem med det, men jeg tviler sant og si på at det er nødvendig.
Det er snakk om ett enkelt tilfelle der det har blitt spurt om bildet av grisen kan fjernes, så dra FRP det inn og blåser det noe så jævlig ut av proporsjoner at det ikke er morsomt en gang.

Ser du ikke hvor dumt hele griseargumentet er?