View Single Post
Hei, vil bare åpne med at jeg for et par dager siden la inn et innlegg ganske likt ditt, men posten ble slettet grunnet veldig mange korte, useriøse og urelaterte svar. Så jeg vil bare oppfordre alle til å enten skrive seriøst eller finne seg en annen tråd, da jeg selv synes dette er et meget interesant tema.

Men til saken; Jeg mener også Siv Jensen for lengst har gått for langt i sine nok så rasistiske meninger. Jeg tror også Sivs taktikk bygger på det å skremme folk til å stemme på frp. For sier man at noen vil komme til å ta over landet, og fremstiller seg selv som en potensiell redningsmann, så får man ofte stemmer av uvitende tilskuere.

For å svare på på "Høyre faktisk har verdier i sitt syn, mens FrP kommer med halvrasistiske uttalelser.", så vil jeg jo si at selvfølgelig kommer FrP med både rasistiske uttalelser og helt på jordet begrunnelser over hvorfor de mener som de mener. Men jeg vil allikavel si at Per Kristan Foss sinn uttalelse om at Siv minner om Hitler og har politikk som har fellestrekk med jødeforfølgelsespolitikken til Hitler under 2 verdenskrig er på mange måter for drøy. Jeg mener ikke at den er helt gal, men det blir bare så sykt userriøst å si det, han burde heller ha tatt andre eksempler. Nå sier ikke jeg at Siv ikke driver en kampanje mot å drive innvandrere ut av Norge, og skape et hat mot dem blant det norske folk, men den uttalelsen burde han holdt seg for god til.

Facebookgruppa er helt vanvittig skremmende, og viser hvor mye uvitenhet det er blant det norske folk. Og ikke minst hvor mange som faktisk støtter FrP i sine meninger! Men for øyeblikket har jeg for dårlig tid til å skrive mer, så for komme tilbake til tråden senere i dag.