View Single Post
Sitat av G9- Vis innlegg
Hva med samelue, turban og Mikke Mus ører? Hvis min trosretning tilsier at jeg skal gå med noen av de ovennevnte hodeplagg, så må jo det likestilles med hijab.
Vis hele sitatet...
Kødder du? 12 år? Du sier bare det fordi du har lest eller hørt på tv at noen andre kommer med det samme dårlig argumentet. Shit... Det er stor forskjell på hijab, samelue og mikke mus ører.
Hvordan du kan mene at det blir det samme, forstår jeg bare ikke.
Sett flere som bruker samme argument. En retarded frp mann som sitter i styret et eller annet sted, sa det var det samme som hvis man tror på Thor og odin så skulle de få lov til å gå med viking-hjelmer til politiuniformen..
"Håper" en idiot kommer med et innlegg nå å sier det blir det samme.

Jeg vet ikke om jeg er for eller mot lenger, men de fleste jenter gjør det av fri vilje. Noen gjør det av "fri vilje" og noen blir nok også tvunget til det. Det betyr ingenting om det skal bli lov i politiet. Det er ikke en dårlig ting å gå med i deres øyne.
Hvis det hindrer at kvinnene kan ta på andre menn, synes jeg selvfølgelig ikke det passer seg å ha det i politiet. Men hvis det ikke er noe problem så hvorfor skal det være et problem om ei dame går med skaut på hodet når hun er ute på patrulje eller sitter bak pc-skjermen sin? Hun tror jo fortsatt på Allah om hun har det på eller ikke. Det er jo tydeligvis ganske viktig for den personen å ha det på, selv om jeg ikke forstår hvordan det kan ha så mye å si. Men nå skjønner jeg ikke hvordan det går ann å bli så overbevist heller da.

Kom med noen bedre argumenter at vi Islamiserer Norge med hijab osv.