View Single Post
atomet dekket det godt, så jeg holder meg til å si at ja det fremsettes noen merkelige krav her og der (som alkoholfrie dager på utesteder) men vi vet ikke noe om hvor mange muslimer som faktisk mener at det er riktig at andre skal la være å drikke fordi de selv ikke ønsker å drikke. Det var litt derfor jeg brukte "muslimer som helhet", da man ikke kan tillegge alle muslimer denne meningen fordi den er begrunnet i islam. Problemstillinger som dette (påtvinge andre sin kultur) tror jeg er mest gjeldende for 1. generasjons innvandrere av den gamle skolen og er noe som vil drukne helt ettersom større deler av befolkningen får blandet/annet etnisk opphav.

Vi må legge til rette for modernisering av islam og det gjør man med åpne armer, ikke en kald skulder.

Men on topic så må jeg presisere at jeg heller i bunn og grunn ikke er for religiøse skoler, men sterkt imot å forby muslimske når det finnes andre. Men at det kan være bedre å opprette en muslimsk skole her i landet enn at de sender unga til hjemlandet på en streng gammeldags skole ser jeg som sansynlig. Passe lei at det skal være så inmari oppstyr hver gang det er noe med muslimer. Virker nesten som deler av dette kjøret er smålige folk sin hevn for demonstrasjonene som gikk til h......
Sist endret av DeMenT; 13. februar 2009 kl. 23:23.