View Single Post
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
En muslim for meg er veldig relevant for denne diskusjonen, vil jeg si. Det mange nordmenn som har samme meninger som meg i denne saken. Og jeg føler virkelig ikke at dagens Norge er klar for en slik forandring i politiet. Igjen, så er det personer i dette landet som er mer fordomsfulle enn meg og ikke vil reagere på en positiv måte hvis en muslimsk politidame prøver å arrestere en.
Vis hele sitatet...
Føler ikke at Norge er klar for forandring i politiet?

Når er Norge klar for forandring om jeg tør spørre? Hvordan skal man få fordomsfulle mennesker som deg til å reagere positivt da? La det være sånn, eller kanskje endre uniformen slik at det blir en del av hverdagen din kanskje?

Når mange andre land er klare, så burde Norge i alle fall være klare. Og vi blir i alle fall ikke mer klare for forandringer når vi ikke forandrer!

Noe jeg også irriterer meg over er at Norge forbinder det så veldig til religion. Det er religion, ja, men det er også en livsstil til veldig mange personer, og det er bare snakk om å tilpasse seg. Dette er et klesplagg som noen religiøse mennesker bruker, og da syns jeg ærlig talt at Norge skal kunne tilpasse seg en slik kultur. Har vanskelig for å se skadene av dette.