View Single Post
Sitat av Mullah Vis innlegg
Apu: Det er vel egentlig en ganske dårlig sammenligning med tanke på at alt dop ikke dreper. Du er bare fryktelig dramatisk, nesten teatralsk.

Dessuten anser jeg ditt hovedpoeng, det at vi diskuterer ulovlig virksomhet, for å være fullstendig uinteressant og banalt mtp hva temaet her faktisk er og hvor på nettet diskusjonen foretas.
Og, nei, du begår en stor feil om du forventer at noe som helst på det svarte, ukontrollerte, markedet skulle være rent, trygt eller etisk forsvarlig. Nettopp derfor skal folk som leverer gode produkter og som er bevisste på hvem de selger til få skryt mens de tilbyr tjenester folket ønsker men som regjeringen ennå ikke har gjort trygt ved å legalisere og regulere det, slik som de er blitt gjort med alle andre rusmidler vi tilbys i det åpne samfunnet.
Vis hele sitatet...

Jeg forstår at dere mener jeg er dramatisk. Men blir fort slik når folk begynner å rose en person som lever på andres elendighet.

Er utrolig morsomt å lese at folk beskytter dette her, ja kanskje han er bedre enn andre drug dealers. Men gir dette oss en grunn til å rose?
Er det så utrolig bra gjort av han å gjøre hva som er forventet?
Jeg vil bare ha svar på dette spørsmålet;
Er han så utrolig spesiell bare fordi han fant ut han ikke burde selge dop til ungdomsskole elever?

Mer eller mindre alle vet hva rett og galt er, tydeligvis er det full applaus når noen finner det ut.
Det at han er bedre enn andre drug dealers er tvertimot en grunn til å argumentere i hytt å pine. Det at folk alltid får taki dop om han slutter å selge er riktig, men det betyr ikke at han bare skal forsette. Han er med å ødelegge samfunnet, og han burde forstå det selv.
On topic: Han ba oss spre våre synspunkt, her er mitt; Når du slutter å leve på andres elendighet, har du fortjent litt ros.